Curious George 2: Follow That Monkey
The world’s most beloved and inquisitive monkey is back for another funny and heartwarming adventure! When Curious George meets Kayla, a magician’s homesick elephant, he decides to help her visit her brothers and sisters in California. But when the magician’s dogged security chief, Danno Wolfe, becomes convinced George has masterminded an elephant-‘napping, he begins an all-out investigation to track down the missing pachyderm. With Wolfe hot on their heels, George, Kayla and Ted (The Man with the Yellow Hat) travel by train, truck and even an engineless school bus on a comical cross-country trip to reunite Kayla with her family.