Curious George: Royal Monkey
In a case of mistaken identity, George is swapped with a royal monkey with a totally different personality. While the fun-loving George brings some much-needed joy to a stuffy kingdom ruled by a stern king, Ted is puzzled by the snooty look-a-like.