The Little Mermaid
Before Ariel got her happily-ever-after, she was living under the sea with her family and fishy friends, Sebastian and Flounder. With a flip of her fins, she explores the mysterious fathoms below and helps any creature along the way. Become a part of Ariel’s world and all her oceanic adventures!