Ariel: Mermaid Tales
A series of shorts that follow Ariel and friends on their fin-tastic adventures under the sea.
Ariel's Tail
Ariel sings a song to her friends about what all her different tail shimmers mean.
Ariel leads a tour of all the different rooms through Triton's palace in Atlantica.