Missing 411
Based on the books series written by David Paulides Missing 411 chronicles the unsolved yet eerily similar disappearances of five children in the wilds of North America accross multiple decades. A real-life horror story for those involved, the film examines each case from multiple perspectives in an attempt to shed light on the unsettling topic. Les Stroud of Survivorman and Obama-appointed, former Secretary of the Interior, Ken Salazar are both interviewed for their insight into the topic, as are the families who have fallen victim to tragedy.