Pariah
Teenage Alike (Adepero Oduye) lives in Brooklyn's Fort Greene neighborhood with her parents (Charles Parnell, Kim Wayans) and younger sister (Sahra Mellesse). A lesbian, Alike quietly embraces her identity and is looking for her first lover, but she wonders how much she can truly confide in her family, especially with her parents' marriage already strained. When Alike's mother presses her to befriend a colleague's daughter (Aasha Davis), Alike finds the gal to be a pleasant companion.