Min Yoon-gi, who had a lot of worries and dreams, has established himself as the world-renowned artist, SUGA of BTS, at twenty-eight years old. After leaving behind a unique legacy with his natural talent, hard work, and brilliant success, he works on a solo album as Agust D, embarking on a journey to uncovering new stories. From Las Vegas, Malibu, San Francisco, and Tokyo, to Chuncheon, Pyeongchang, and Seoul, SUGA hits the road to find his dream once again.