TOMORROW X TOGETHER: Our Lost Summer
In 2019, TOMORROW X TOGETHER made history by becoming the first K-pop group to enter the U.S. Billboard 200 chart with a debut album and have since led the 4th generation of K-pop, receiving worldwide love and acclaim. SOOBIN, YEONJUN, BEOMGYU, TAEHYUN, and HUENINGKAI are back post-pandemic and are ready to embark on their first world tour from Seoul to North America. The nerves are kicking in, but they have challenged themselves to give the performance of a lifetime as they take on some of the world’s biggest stages, including “Lollapalooza,” the world’s biggest music festival.