The Last Shot
In pursuit of a crime kingpin, government operative Joe Devine (Alec Baldwin) poses as an entertainment industry big shot in hopes of leveraging Mafia-connected union man Tommy Sanz (Tony Shalhoub). To enact the guise, Joe must pretend to be filming an actual movie. So he taps would-be director Steven Schats (Matthew Broderick) without explaining that the flick is a ruse. Joe is so taken, however, with his posh new lifestyle that he begins to forget all about catching criminals.