The Sentinel
Secret Service agent Pete Garrison (Michael Douglas) investigates a colleague's murder and subsequently becomes a suspect due to the machinations of a blackmailer who knows the secret he is hiding. Disgraced, dismissed and now a fugitive, Garrison must both clear his name and save the president from assassination.