Vingança e Traição
Feodor, famous patron and art collector, meets Iliana at the opening of an exhibition at the gallery. Enchanted by Iliana's ethereal beauty, sophistication and intellect, a casual conversation in front of the painting Um Sorriso de Polyanitsa becomes the sudden parallel to her newly merged destiny.