You'll Never Get Rich
Martin Cortland (Robert Benchley), a philandering Broadway producer, is caught by his wife buying a gift for a chorus dancer, Sheila Winthrop (Rita Hayworth). To save his marriage, Martin insists that dancer Bob Curtis (Fred Astaire) bought the gift, and sets the two up on date. Soon after, Bob is drafted into World War II and sent to boot camp. When Sheila travels to the camp to perform for the troops and visit her real boyfriend, Tom (John Hubbard), she and Bob fall in love.