24Kitchen Gourmet Specials
At 24Kitchen, there is plenty of inspiration for delicious dishes for the holidays. From turkey to game, or cranberries and peach. Be inspired by Hugo as he finds out how the Dutch make their delicious gourmet dishes.
Today Hugo demonstrates making a Tex-Mex stew, and for the kids he prepares an easy gourmet toastie. Hugo also demonstrates how to make classic prawns with a mango twist.
Today Hugo demonstrates how to make vegetarian stuffed eggplant rolls. For the kids he prepares a knockwurst Christmas tree and a classic in miniature: the mini shakshuka.
Today Hugo demonstrates how to make a spicy potato rösti. For the kids he prepares frittata and vegetarian cranberry pancakes with goat cheese.
Today Hugo demonstrates how to make salmon fillet with nut crumbs and, for the kids, fried pear with speculaas ice cream. Hugo also prepares a classic: fried chicken livers with apple and bacon.