Zoals Alleen Oma Dat Kan
Generation after generation, recipes and secret cooking tips are passed down. Often it is the grandparents who share these tips and tricks with their children and grandchildren. These special dishes have stories that should not be lost, which is why Danny dives into the kitchen with the grandmothers and grandfathers to make special family recipes.
This episode is all about Surinamese cuisine, and together with Grandma Trees, Danny makes some traditional family recipes. Today, they make dengdeng ragi, and Danny makes sambal goreng beans with a bowl of rice.
This episode is all about Surinamese cuisine, and together with Grandma Trees, Danny makes some traditional family recipes. Today, they make egg rolls with chicken, and Danny makes chili sauce and sambal sauce.
This episode is all about Surinamese cuisine, and together with Grandma Trees, Danny makes some traditional family recipes. Today, they make pom, and Danny makes a mango chutney pom sandwich on a Surinamese roll.
This episode is all about Surinamese cuisine, and together with Grandma Trees, Danny makes some traditional family recipes. Today, they make Javanese chicken, and Danny makes nasi goreng.
This episode is all about Surinamese cuisine, and together with Grandma Trees, Danny makes some traditional family recipes. Today, they make pejeh, and Danny makes pisang goreng katjang pedis.
This episode is all about Turkish cuisine, and together with Grandma Dudu, Danny makes some traditional family recipes. Today, they make lahmacun, also known as Turkish pizza, and Danny makes his own interpretation of a Turkish salad.