A Misanthrope Teaches a Class for Demi-Humans
After a traumatic incident ends his teaching career, Rei Hitoma is certain he hates humans. Yet when he sees a job for “a teacher who truly cares for their students,” he’s compelled to apply. Before he knows it, he’s hired—only to find out his students are demi-humans. What begins as a job becomes a journey for healing for both a teacher who’s lost faith in humanity and students who dream of it.
The Misanthrope and the Fateful Classroom
Rei Hitoma accepts a teaching job, only to learn that his students are demi-humans aiming to become human.
Isaki stops attending class and refuses to leave her room, until Rei encounters her by chance one night.
Rei ruins his colleague's handkerchief by accident, only to discover that Tobari witnessed the whole thing.