Ai-Mai-Mi Mousou Catastrophe
The loveable manga club girls are back! Ai, Mai, Mii, and Ponoka-senpai who might be fighting evil invaders threatening Earth, facing off against rivals in tournaments, and dealing with other absurd situations when they are not drawing manga!
Ebihara Ai, our protagonist, is a normal girl in the manga research club.. But she had another face that no one new about... We're back, everyone.
The pouring rain could be a sign of the end of humanity itself... What will Ai's fate be?