Bleach: Thousand-Year Blood War
Foundation Stones
Ichigo and his friends hear the news from Ryunosuke's Soul Phone that the Soul Society has suffered heavy casualties following an assault by unknown intruders.
The Wandenreich mobilizes the Stern Ritter to annihilate the Soul Society; the Stern Ritter create a distraction to easily enter the Soul Society to bring carnage to the Soul Reapers.
Shigekuni Genryusai Yamamoto confronts Yhwach for the first time in a thousand years; as Yhwach finally draws his sword against Genryusai, the Soul Reapers notice an abnormal change taking place across the Seireitei.