Chloe
There Is A Light
Lonely Becky spends her life on Chloe's social media, always on the outside looking in, until a sudden tragedy pulls her in deeper than she ever dreamed possible.
Out Of Reach
Armed with her new alter ego Sasha, Becky makes herself indispensable to Livia; a party in Elliot's honor gives her the chance to get closer to Chloe's grief-stricken husband.
Becky begins investigating the secrets which Chloe kept from Elliot, Livia and the rest of her friends; an unexpected run-in with Richard leads to a painful conclusion.
New information causes Becky to look at everything with fresh eyes as she tries to untangle the threads Chloe left behind, while increasingly at risk of being discovered.