Dead Ringers
Twin gynecologists Elliot and Beverly Mantle perform ethically questionable procedures on infertile women.
The twins take a trip to open Birthing Centre Number 2 and spend the evening with Susan Parker's family.
Six
Beverly rises to the pinnacle of her gynecology career, but it means nothing without Elliot. Amid an emotional reunion, she suggests a disturbing course of action to give the latter a new beginning.