Dies Irae
Twilight Girl
Fujii Ren is discharged from the hospital, not waiting for his friend Kasumi to meet him. She catches up with him and makes him take her to a sword exhibition to confront his fear of knives.
Each night, Ren is tormented by dreams. When he wakes up, another headless corpse is found. Is he behind the murders, and if so, why?
Ren confronts one of the group of new students about what they want. Ayane begins to show signs of supernatural abilities.
Ren wakes up with a blonde girl in his bed! He and Kasumi adopt her and take her around the city, taking her shopping and buying her clothes. Then he has a meeting with his old friend Shiro.