Dorohedoro
After clan of sorcerers uses the black arts to experiment on people, Nikaidou and Caiman try to find and kill the culprits responsible and undo the spell.
Cleaners Shin and Noi get to work in the Hole; Caiman and Nikaido search for a sorcerer who uses acupuncture to change faces.
Caiman and Nikaido take part in the annual Night of the Living Dead; before they can finish their mission, Shin and Noi show up to finish them.
In the sorcerers' world, Caiman and Nikaido find a man with cross eyes, but the trail goes cold when Shin and Noi show up on a mission.
En's mushroom magic injures Nikaido when she enters his mansion; Dr. Vaux and Professor Kasukabe tell Caiman about Shin's dark past.