Just Add Magic: Mystery City
The magic cookbook moves to three new protectors: stepsiblings Zoe and Leo and their upstairs neighbor, Ish; the cookbook unlocks a centuries-old mystery that takes them on an historical adventure through Bay City in a race to find a secret recipe.
Just Add Opposites
Three new protectors have the book in Bay City; the first thing Zoe, Leo and Ish learn is that the magic doesn't always work like they want it to.
Just Add Numbers
A clue sends Ish and Zoe to a mysterious area of the library as Leo uses the magic to bond with his family.
Trying to connect with a relative, Zoe cooks a recipe that will allow her to relive memories from when she was a baby.
The trio must hide a magical coin from the Wesson family; in the process, the spell starts to hide other important items from their life.
The protectors cook a super-hearing spell so they can hear what song a silent music box is playing.
Zoe, Leo and Ish pretend to be adults for the day to obtain information about the Wessons and Zoe's dad.