Listeners
Rescue comes unexpectedly in the form of more faces Echo recognizes from the Players almanac. Mu learns more about the war that happened ten years ago, and about the Core Part in her possession.
Echo and Mu's first stop in their investigation into the mysterious Jimi Stonefree is Freak Scene Academy. There, the academy's director offers them the school's file on Jimi in exchange for their help.
The trail to solve the mystery of Jimi Stonefree leads Echo and Mu to a glittering purple city ruled by Denka.