LOL Talent Show: Be Funny and You're In!
Comedians, amateurs, and artists of all kinds perform in front of an exceptional jury.
Mago Forest introduces the judges, Elio, Katia and Lillo; Andrea Pisani is the first to use the power of Super LOL, that is, to send a contestant straight through to the next round; but there are more changes in the rules.