Love After World Domination
It’s boy meets girl, except the boy is the heroic leader of Gelato 5, and the girl is the Reaper Princess of the villainous Gekko. Despite this, it’s love at first fight for Fudo and Desumi. Can they keep their romance a secret from across the battlefield?
The Truth About Dating
Red Gelato and Reaper Princess pretend to run off to have a duel to steal some alone time together; Desumi asks Fudo to take her on a proper date, but Fudo has no experience in the matter.