My Awkward Senpai
Kannawa has a secret: Even though her coworkers see her as intense, strict, and scary, she’s really just…awkward. So, when she has to train Kamegawa, the cute, nerdy newbie, she’s at a complete loss! Can this awkward senpai handle her budding feelings?!
Kannawa struggles to ask Kamegawa out for drinks, but is instead invited to go to a festival with the newbies.