Sam - A Saxon
Alien
After the birth of his son, Sam is torn between family and a career in the East German police force.
Sam's career creates increasing tensions within his family, coming to a head when the wall falls.
Back at the police, Sam becomes a media celebrity and gets promoted to join a special unit.
Increasingly frustrated with the police, Sam hunts down a neo-Nazi leader on his own terms.
Under pressure, Sam bankrolls his company with criminal activities until someone ends up dead.