Spider-Man
Bubble, Bubble, Oil and Trouble
Doctor Octopus is up to no good while trying to upgrade his mechanical arms and steal the world's oil supply.
Dr. Doom, Master of the World
Doctor Doom brainwashes world leaders into declaring him master of the world at the upcoming United Nations meeting.
The Black Cat proclaims that she plans to steal the Maltese Mouse and challenges Spider-Man to try and stop her.
Magneto uses a spacecraft to increase his powers and shut off the nation's power supply.