Star Wars Rebels
It is a dark time in the galaxy as the Galactic Empire continues to tighten its grip on the people through oppression and fear, compelling a few brave individuals to band together in resistance. The motley crew of the starship Ghost stands up for those who cannot fight for themselves, providing the spark to ignite a rebellion.
The Machine In The Ghost
As the Ghost is pursued and pummeled by TIE Fighters, Hera & Kanan give Chopper contradictory orders, driving the little droid to an unusual extreme.
Art Attack
Sabine uses a colorful solution to outwit a squad of Stormtroopers as she attempts to take some TIE Fighters out of commission.
Running late for a meeting with Kanan, Zeb gets further delayed when he gets into a fist fight with some angry Stormtroopers.
When a lone TIE Fighter crashes on the plains of Lothal, Ezra tries to help the Imperial pilot in his own unique way.