The Murders at Starved Rock
Part 1: The Boogeyman
In 1961, 22-year-old Chester Weger is charged with the brutal murder of three women in Starved Rock State Park; decades later, David Raccuglia, the son of the prosecutor who put Chester away for life, decides to look back at the case.
Part 2: Psychological Warfare
In 2005, David clashes with his father, Anthony, over the details of Chester Weger's conviction; after concerned citizens band together to prove Weger's innocence, new theories emerge, and old tensions rise to the surface.
After over 60 years behind bars, Chester Weger finally gets a chance at freedom, but additional questions arise; David grapples with lingering suspicions, the effects of generational trauma, and the fallout of his own father's legacy.