The Tourist
When a man wakes up in the Australian outback with no memory, he must use the few clues he has to discover his identity before his past catches up with him.
With a tenacious cop on their tails, The Man and Luci race to find the mystery caller. Meanwhile Helen makes inroads in her investigation but finds herself held back.
The Man is left reeling from the new discoveries about his past, but his progress is thrown off course when confronted by a mysterious and very dangerous threat.
With nowhere else to turn, The Man is forced to use Helen to ensure he stays alive long enough to discover who he is. Lachlan has a renewed urgency to find his suspect.