Those Snow White Notes
Sawamura Matsugorou is a shamisen player of legendary talent; upon his death, his grandson, Sawamura Setsu, lost his ability to play; having lost his beloved sound, Setsu finds himself in Tokyo in search of a new sound to love.
The musician Sawamura Setsu drifts aimlessly until he runs into trouble in Tokyo, where he's saved by Tachiki Yuna, a hostess club worker; events progress, and Setsu ends up unveiling his shimasen skills as the opening act for a live concert.
After being so deeply moved by Setsu's performance, Shuri decides to seriously pursue playing the shamisen.