Veneno
The true life story of Spanish transgender singer and TV personality Cristina Ortiz Rodríguez, better known by the nickname "La Veneno."
The Night We Crossed the Mississippi
Journalism student Valeria sets out to meet her idol, Cristina "La Veneno," who is eager to connect and share her story; Cristina begins to unravel her glamorous, complicated past, changing Valeria's life overnight.
A Trip Back in Time
Thrilled to be the star of Valeria's book, Cristina dives into a dynamic retelling of her life story, but as Valeria digs into Cristina's childhood in Adra, where she lived as "Joselito," painful memories resurface.
Caress Me
Cristina details her life in Marbella after fleeing Adra, from the new family she built, to her first love, and her first heartbreak; Valeria navigates the highs and lows of her transition - and begins to explore her sexuality.
In the 1990s, Joselito struggles to survive in Madrid, until she meets Cristina Onassis, who encourages her to start taking hormones and to join her as a sex worker in West Park.
Cristina's splash debut on Mississippi takes her off the streets of West Park and into the spotlight; as ratings soar, she faces a traumatic series of reunions with her mother and storms Adra to show herself off to the village.
When the curtains close on her TV career, Cristina -- under Angelo's increasingly toxic influence -- resorts to whatever means necessary to get by; in present day, Valeria's career is taking off in Seville when she gets an urgent call from Paca.