A Better Class of MAD / Cough Due to Claw Inspector Gadget (2015)
S1, E4: Gadget, Penny and Brain travel to an exotic spa resort to investigate the disappearance of famed movie star, Tag Shrapnel, who's been kidnapped by Claw and Talon to star in MAD's newest recruitment video./When Gadget comes down with the flu, it's up to Penny and Brain to track down MAD's newest agent on their own, a mysterious super villain who always seems to be one step ahead of them.