American Dreamer
Based on a true story. Dr. Phil Loder (Peter Dinklage) is a low- level, adjunct professor of economics, with the grand dream of owning a home that is tragically out of reach...until an incredible, once-in-a-lifetime opportunity comes his way when a lonely, childless, near-death widow (Shirley MacLaine) offers Phil her sprawling estate for pennies. But Phil quickly learns the deal is too good to be true and the American dream is not quite what it used to be.