Back on the Strip
After losing the woman of his dreams, Merlin moves to Las Vegas to pursue work as a magician, only to get hired as the frontman in a revival of the notorious Black male stripper crew, the Chocolate Chips. Led by Luther -- now broke and broken -- the old, domesticated, out-of-shape Chips put aside former conflicts and reunite to save the hotel they used to perform in while helping Merlin win back his girl.