Magic Mike's Last Dance
Mike Lane takes to the stage once again when a business deal that went bust leaves him broke and bartending in Florida. Hoping for one last hurrah, Mike heads to London with a wealthy socialite who lures him with an offer he can't refuse -- and an agenda all her own. With everything on the line, he soon finds himself trying to whip a hot new roster of talented dancers into shape.