Big Easy Express
3 bands, 6 cities, 1 train, and thousands of miles of track create an unforgettable musical experience in BIG EASY EXPRESS. Directed by Emmett Malloy (THE WHITE STRIPES UNDER GREAT WHITE NORTHERN LIGHTS) and starring some of the finest acts in music today, this incredible film captures nothing less than history in the making. Indie folk heroes Edward Sharpe & the Magnetic Zeros, Tennessee’s Old Crow Medicine Show, and Britain’s acclaimed Mumford & Sons hopped on a beautiful antique train and set out across America on a “tour of dreams.” With poignancy and beauty, Malloy documents these incredible musicians as they ride the rails and wow the crowds from Oakland to New Orleans. So climb aboard the BIG EASY EXPRESS for a vibrant and raucous adventure filled with joyous crowds, late night laughter, endless music…and a train that was bound for glory.