Center Stage
From Nicholas Hytner, the acclaimed director of the Madness of King George, The Crucible and The Object of My Affection, and Academy Award Nominated producer Laurence Mark (Jerry Maguire, As Good As It Gets) comes Center Stage. A drama with heart and energy that follows the hopes and dreams of a tight-knit group of young ballet students as they try to make a name for themselves in the competitive world of professional dance. Talented, vibrant and supremely gifted, they are students who devote themselves to dance, sacrificing ordinary pleasures of life to train for their art with the rigor of Olympic athletes. While experiencing the normal joys and sorrows, love and conflicts of life, they vie for a place in an ultra-selective professional ballet company and strive to take center stage.