Staying Alive
Staying Alives takes Saturday Night Fever’s Tony Manero out of Brooklyn to Broadway. As a wannabe dancer struggling to make it on the stage, John Travolta is at his sexy, sizzling best. Girl-next-door Cynthia Rhodes (Flashdance, Dirty Dancing) and vampy Finola Hughes (General Hospital, All My Children) compete for Tony’s heart. Co-written and directed by superstar Sylvester Stallone, Staying Alive features an electrifying Bee Gees soundtrack and some of the most memorable dance sequences ever staged on screen.