Comanche Station
When solitary cowboy Jefferson Cody (Randolph Scott) hears tales of a white woman living as a captive of the Comanche tribe, he rides deep into the tribe's territory to exchange goods for her freedom. As Cody escorts the captive woman away, he learns that she is Nancy Lowe (Nancy Gates), and that there is a sizable reward offered by her husband for her return. Cody and Mrs. Lowe must brave ruthless bounty hunters greedy for the reward, as well as the now-warring Comanches, to make it to safety.