Cube²: Hypercube
Eight strangers wake up in a bizarre cube with no recollection of how they got there and no idea of how to get out. They soon discover that they're in a deadly dimension where the laws of physics don't apply and they must unravel the secrets of the "hypercube" in order to survive.