Daphne
Daphne's life is hectic, and she is entrenched in the daily rush of her restaurant job and an active nightlife full of new faces. She is the life of the party, but her acerbic humor hides the fact that deep down Daphne is not happy. She is forced to confront the inevitability of a much-needed change in her life after she saves a shopkeeper's life when he gets stabbed during a failed robbery attempt.