Descarrilados
In the year 1999, Pepo, Roge, Costa and Juan Luis, four young men in their 20s, undertake the dream trip: the Interrail. However, on their first stop in Paris, the adventure and their friendship end abruptly. Twenty years later, Juan Luis has passed away, and, as a last will, he has decided to donate his inheritance to his three old friends. In return he asks them to do the Interrail that he could not do and bring his ashes with them so that he can live the experience too.