The Lovebirds
A couple (Issa Rae & Kumail Nanjiani) experiences a defining moment in the relationship when they are unintentionally embroiled in a murder mystery. As their journey to clear their names takes them from one extreme - and hilarious - circumstance to the next, they must figure out how they, and their relationship, can survive the night.