Four Brothers
When an inner-city Detroit foster mother (Fionnula Flanagan) is murdered in a botched holdup, four of her now-grown adopted children suspect it was no random killing. Rising musician Jack (Garrett Hedlund), former-Marine Angel (Tyrese Gibson), hotheaded hockey player Bobby (Mark Wahlberg) and settled-down husband and father Jeremiah (André Benjamin) go on the hunt for neighborhood criminal kingpin Victor Sweet (Chiwetel Ejiofor) while being trailed themselves by the local beat cops.