Harum Scarum
Elvis Presley stars as modern-day singing movie star Johnny Tyronne, who's kidnapped by a murderous band of assassins while on a promotional tour in the Middle East in this swashbuckling, musical comic adventure. Suddenly involved in a plot to kill the ruler of a small desert kingdom, Tyronne gallops into a series of wild adventures with a gang of rogues as he battles the bad guys, rescues maidens in distress ... and falls in love with a princess.