Lady Macbeth
Rural England, 1865. Katherine (Florence Pugh) is stifled by her loveless marriage to a bitter man twice her age, whose family are cold and unforgiving. When she embarks on a passionate affair with a young worker on her husband's estate, a force is unleashed inside her, so powerful that she will stop at nothing to get what she wants.