Madagascar: Escape 2 Africa
Your favorite castaways are back – still together and still lost! One of the top movies of the year, DreamWorks Animation’s MADAGASCAR: ESCAPE 2 AFRICA is “even better than the first!” (Mark Hyman, FOX-TV). You’ll laugh out loud as this outrageous comedy takes you on an African adventure like no other.