Madame
With Toni Collette, Rossy de Palma and Harvey Keitel. A wealthy American couple prepares a luxurious dinner at their Parisian manor house. To avoid an unlucky number, they ask their loyal maid to masquerade as a wealthy Spanish heiress. What they could not imagine was that her irreverent and captivating wit would charm a family friend. When two worlds collide, the pure desire to be happy might not be so easy to fulfill.